whatIloveabouthomeiswhoIshareitwith - Reisverslag uit Redfern, Australië van Asz - WaarBenJij.nu whatIloveabouthomeiswhoIshareitwith - Reisverslag uit Redfern, Australië van Asz - WaarBenJij.nu

whatIloveabouthomeiswhoIshareitwith

Blijf op de hoogte en volg

04 December 2015 | Australië, Redfern

Bijna 3 maanden van huis. Wat vliegt de tijd! Ik wilde een maand geleden al een update schrijven maar goed. Het begint gelukkig allemaal steeds meer te wennen, voel me bijna thuis, maar nergens is het als thuis thuis, maar dat komt dan ook door jullie! Mis jullie allemaal, lang leven 4g! Maar goed, het weer is echt op en af. Net Nederlandse zomer.. 3 dagen bloedheet, en dan 4 dagen 20 graden, bewolkt, harde wind, soms zelfs heel de dag regen.. En vandaag ben ik ziek (van het weer, blergh)! Heb ook wel hard gewerkt afgelopen weken, weinig slaap gehad, en elk weekend op stap, en dan is het weer deze week gwn kut. En het is een super rustige week, (stilte voor de storm.. ivm kerst en oud en nieuw) Vandaag had ik m'n eerste klant om 5 uur. Kwam heel beroerd op het werk aan, dus me collega heeft m'n klanten overgenomen en ben lekker naar huis gegaan om wat uit te rusten. Onderweg nog telefoontje gehad van Kels, ben benieuwd wat d'r rekening gaat worden aangezien ze naar m'n Australische nummer belde (heb d'r gewaarschuwd haha). En nu even tijd om wat foto's te plaatsen. Heb laatst al een "persoonlijke" update gegeven, dus ga hier verder ook niet teveel neer schrijven, alles gaat goed! Het normale leven gaat hier ook gewoon door.. Word steeds meer gewaardeerd tussen de mannen, sparen gaat goed, lichaamsbeweging word consequent gedaan, nieuwe plannen zijn gemaakt, nu nog even lekker genieten in Sydney! Zoals Kelsey vandaag zei: "Geniet van elk moment, ook al lijkt die op dat moment niet belangrijk"

Nu ik foto's aan t uploaden ben zie ik dat ik weer een hoop vergeten ben te vertellen. Zoals m'n vriendin Rachel die 5 uur reizen van Sydney af woont (Mudgee) en me opeens op zaterdag liet weten dat ze me op zondag op kwam zoeken.
Ik heb haar leren kennen op de academie van Steiner in Londen, en we hebben sinds dien eigelijk altijd contact gehouden. Ze zat op een ander schip dan mij en is ook eerder naar huis gegaan omdat haar schip 2 maanden in drydock ging, en Steiner niet zo snel plaats voor haar had op een ander schip. Maar goed het leek net alsof we elkaar de dag van te voren nog gezien hadden, echt heel fijn! En niet dit weekend maar aankomend weekend ga ik een paar dagen naar haar toe, kijk er nu al naar uit!

Eline, kennis, vriendin, heerlijk mens uit Eindhoven is ondertussen ook gearriveerd in Australië, heb d'r wel maar een keer gezien, mevrouw is meteen op reep gegaan.. En ik krijg er helemaal de kriebels van wetende dat ik die reis ook nog ga maken! Ze komt gelukkig voor de kerst terug om samen de feestdagen door te brengen en dan gaat ze uiteindelijk hier aan het werk in Sydney. Ze had van mama een lieve kaart voor me meegenomen, en moet zeggen dat ook al heb ik d'r zo weinig gezien het toch heel fijn voelt dat er iemand zo dichtbij is..

  • 13 December 2015 - 19:42

    Mariska:

    live is a journey not a destination so live your live and enjoy every minute

  • 24 December 2015 - 02:08

    Denise:

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Redfern

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 1086
Totaal aantal bezoekers 3575

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 01 Mei 2016

Ozzy ❤️

Landen bezocht: